Z generáció a munkahelyen: rémálom vagy a siker kulcsa?

7. április 2025
Z-generacios-kommunikacio

„Naphosszat telefonoznak”, „semmi tisztelet nincs bennük”, „nem bírják a kritikát” – mindannyian hallottunk már ilyen sztereotípiákat a huszonéves, úgynevezett „Z” generációról. Egy friss tanulmány szerint azonban éppen itt az ideje, hogy ezeket az előítéleteket félretéve megértsük, miért ők lehetnek egy cég sikerének kulcsai.

A Munipolis belső kommunikációs cég vezetője, Czinger Erik világított rá: a Z generáció tagjai nemcsak kreatívabbak és öntudatosabbak elődeiknél, hanem konkrét elvárásokkal is érkeznek a munkahelyre. A felmérésük alapján a dolgozók 64%-kal elégedettebbek, ha rendszeresen tájékoztatva vannak a céges ügyekről, és további 25%-kal nő az elégedettségük, ha kikérik a véleményüket. Ezek a számok különösen igazak a Z generációra.


Související

Lépjen kapcsolatba velünk!