A vállalatok ügyeiről tájékoztatott munkatársak átlagosan 64%-kal elégedettebbek, a bizonytalanság és az egyirányú kommunikáció azonban az első 4 ok egyike, amiért egy dolgozó munkahelyet vált. Ugyanezek a tényezők a Z generációs, tehát huszonéves korosztályban sokkal fontosabbak egy frissen készült tanulmány szerint.
Számos, gyakran negatív sztereotípia kering a legfiatalabb munkavállalókkal kapcsolatban, ami eleve megnehezíti a hatékony közös munkát. A Z generációnak, tehát nagyjából a kora huszonéves korosztálynak teljesen más prioritásai és szemlélete van. Sokkal öntudatosabbak, de egyúttal kreatívabbak is. A tekintélytisztelet nem magától értetődő, hanem ki kell érdemelni, az pedig természetes számukra, hogy kikérik a véleményüket az őket érintő kérdésekben, informálódni akarnak a cégnél történtekről ‒ hívta fel a figyelmet Czinger Erik, a Munipolis nevá cég hazai vezetője.